Fără un colector de creanțe dedicat în cadrul companiei, de obicei fie departamentul de contabilitate, fie departamentul de vânzări sunt cele care primesc sarcina să colecteze facturile neplătite. Este posibil ca rezultatul să nu fie satisfăcător, în special pentru facturile restante cu o întârziere de peste trei luni.
Fiecare zi suplimentară scade șansa de a colecta banii. Pentru a accelera colectarea, compania ar trebui să externalizeze colectarea facturilor „vechi” neplătite către un specialist.
Pentru a ne ajuta clienții să încaseze gestioneze mai bine fluxul de numerar, am selectat o companie de colectare a datoriilor specializată în colectarea exclusiv de la clienți corporativi.
Fie că alegi doar facturile neîncasate, fie că optezi pentru a externaliza întregul proces de colectare, partenerul nostru selectat se va ocupa de fiecare situație în conformitate cu principiile și valorile tale.
În plus, partenerul nostru este o companie care evaluează riscul comercial iar atunci când va gestiona facturile neplătite ale debitorului, acestuia din urmă îi va afecta evaluarea de risc comercial atât individual, cât și al companiilor afiliate. de obicei, dacă nu există dispute comerciale, clientul preferă să plătească decât să-și deterioreze ratingul.